Teknologia -
Francisco aita santua, Bill Gates eta Cristiano Ronaldo, Twitterren marka urdina galdu dutenen artean
Ostegun honetan, sare sozialak etiketa urdina kendu die Twitter Blue erabiltzeko hileko 8 dolarrak ordaintzeari uko egin dioten kontu guztiei.
EITB MEDIA
Ostegun honetan hasi zen Twitter erabiltzaileen profiletatik jasotako marka urdinak ezabatzen, eta pertsona ospetsu askok, hala nola Francisco aita santuak, Bill Gates Microsoften sortzaileetako batek eta Cristiano Ronaldo futbol-izarrak, euren egoera egiaztatua galdu dute.
Atzo, sare sozialak Twitter Blueko hileko 8 dolarrak ordaintzeari uko egin dioten kontuen etiketa urdina ezabatu zuen; Muskek ezarritako harpidetza horrek titularrei egiaztapen urdina, txioak editatzea, mezu luzeagoak idaztea eta ordaintzen ez duten beste kontu batzuen "feed"ean lehentasunez agertzea ahalbidetzen die.
Handik ordu batzuetara, Muskek iragarri zuen berak ordainduko ziela hileroko kanona ordaintzeari uko egin zioten hiru pertsonari etiketa urdinari eusteko, zehazki: William Shatner aktoreari, LeBron James saskibaloi jokalariari eta Stephen King idazleari.
Sareko erabiltzaileen % 0,2k bakarrik ordaintzen du Twitter Blue izateko. Martxoan, Twitter Blue webguneak 116.000 harpidetza inguru baieztatu zituen, aurreko hilean baino % 138 gehiago, Similarweb-en arabera.