Ekonomia -

Automobilgintza

Volkswagen Navarrako zuzendaritzak 2025erako 60 egun baino gehiagoko lan-erregulazioa planteatu du

Hurrengo urterako egutegiak hiru itxialdi luze izango ditu: urtarrilekoa, ekoizpena hilaren 23an abiatuko litzatekeena; udakoa, uztailaren 2tik abuztuaren 20ra artekoa; eta abendukoa, hilabete osoan produkziorik egongo ez litzatekeena, ibilgailu elektrikora egokitzeko lanak direla eta.

Volskwagen Navarrako lantegia Landabenen (Nafarroa). Argazkia: EFE
Volskwagen Navarrako lantegia Landabenen (Nafarroa). Argazkia: EFE
Volskwagen Navarrako lantegia Landabenen (Nafarroa). Argazkia: EFE

EITB Media

Whatsapp Facebook Twitter Telegram Email

Volkswagen Navarra lantegiko zuzendaritzak 2025erako urteko 209 lan-eguneko egutegia eta 220.000-230.000 autoko ekoizpena planteatu dizkio enpresa-batzordeari gaur.

Enpresa-batzordeak berak jakinarazi duenez, hurrengo urterako egutegiak hiru itxialdi luze izango ditu: urtarrilean, ekoizpena hilaren 23an hasiko litzateke; udan, uztailaren 2tik abuztuaren 20ra; eta abenduan, hilabete osoan ez litzateke produkziorik egongo, ibilgailu elektrikora egokitzeko egingo diren lanak direla eta.

Guztira, 65,5 egun inguru aldi baterako lan erregulazioko espedientean (ERTE).

Horrela, egun horietarako, zuzendaritzak ERTE akordio bat adostea proposatu du, orain arte egin den bezala.

"Lanaldia eta oporrak finkoak dira guztientzat", UGTren ohar baten arabera. Sindikatuak zuzendaritzari jakinarazi dio ERTEaren akordiorako egun hauetan ordu-plusaren ordaintzea eskatzeko asmoa duela, aurretik adostutakoaz gain, hau da, soldata osagarria eta antzinatasuna.

Bestalde, UGTk helburuen eta errendimendu indibidualaren ordainsaria urtarrilera aurreratzea eskatu du bileran. "Helburuen ordainsaria aurreratuko dutela baieztatu digu zuzendaritzak. Orain nola egin aztertzen ari dira", azpimarratu du sindikatuak.

Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea
Iruñea Nafarroa Enplegu-erregulazioko espedienteak Ekonomia Eguneko albisteak Albisteak Volkswagen Euskal sindikatuak Enpresaburuak UGT Industria Automobilgintza