Ekonomia -
Eroski bidaiak
Eroskik bidaia-agentzia saldu dio Iberostar taldeari
Eroski Bidaiak marka epe jakin baterako mantenduko dute, trantsizioa errazteko. Operazioaren itxiera urtarrilaren amaierarako aurreikusita dago, baina ez dute xehetasun ekonomikorik eman.
Agentziak | EITB MEDIA
World2meet (W2M), Iberostar Taldeko bidaien dibisioa, akordio batera iritsi da Eroski Taldearekin, 1979an sortutako bere bidaia-filialaren (Eroski Bidaiak) % 100 erosteko, 132 salmenta-puntu baino gehiagorekin eta 300 pertsona inguruko plantillarekin.
Aurreikuspenen arabera, erosketa-eragiketa datorren urteko urtarrilaren amaieran amaituko da, akordioaren baldintza jakin batzuk betetzat jotzen direnean, gaur, asteartea, ohar baten bidez jakinarazi dutenez.
Eroski Bidaiak markaren erabilera lagako dio Eroskik W2Mri epe jakin baterako, trantsizioa errazteko eta talde turistikoan integratzen laguntze aldera.
Bidaia korporatiboetarako Eroski eta Travelair Bidaiaken online plataformek ere martxan eta funtzionamenduan jarraituko dute.
Eroski Bidaia Sarea gehituta, W2Mk bere presentzia Espainia mailara zabalduko du, Azul Marino Viajes erosi ostean hasitakoari jarraituz.
Bestalde, Javier Amezaga Eroski Taldeko zuzendari korporatiboak positibotzat jo du "bidaia-negozioaren arrakasta eta hazkundea eta hura osatzen duten profesionalen jarraipena bermatzen duen akordioa".
Eroski Bidaiaken jatorria 1979koa da, eta 40 urte baino gehiago hauetan oporren arloan espezializatu da bi markarekin, Eroski Viajes eta Xplora, jendearen arretarako 132 salmenta-puntu baino gehiagorekin eta belaunaldi gazteenei zuzendutako Esperientzia Denda batekin.
Baita arlo korporatiboan ere, Travel Air markarekin, enpresarentzako arreta esklusiboko 11 zentralekin eta konbentzioak eta kongresuak antolatzen espezializatutako dibisio batekin, Travel Air Events.