Gizartea -
Kaosa aireportuetan
FACUAk 'diruaren itzulketa sinplearekin' ez konformatzeko eskatu du
FACUAk "xehetasunik ez galtzeko, momentuan erreklamatzeko" eta "kontsumitzaileak egiaztatu ahal dituen gastu guztiak" gehitzeko aholkatu die aire-konpainietako erabiltzaileei.
Erredakzioa
FACUAk kontrolatzaileen "ezkutuko greba" jasan behar izan duten aire-konpainietako erabiltzaileek "kalte-galeragatik kalte ordainak" erreklamatu ahal dituzte, horregatik hegaldiaren data aldatu ordez kontratua deuseztatzea erabakiz gero, ez dute "diruaren itzulketa sinplearekin" konformatu behar.
Era berean, Sanchezek esan duenez, bidaiari batzuk aireportuetan lo egiten ari dira "hoteletan egin dezaketenean", aire-konpainiek hegaldiei itxaroteak dakarren "edozein zenbateko" ordaintzeko betebeharra baitute.
Egoera honetan, Sanchezek "xehetasunik ez galtzeko, momentuan erreklamatzeko" aholkatu du, horri "kontsumitzailea egiaztatzeko gai den gastu guztiak" gehitzeko gogorarazteaz gain.
Azkenik, Sanchezek adierazi duenez, bidaiariren batek bidaiatzen duen konpainiaren leihoa itxita aurkituko balu, bertako web orrialdean erreklamatu ahal izango du.
Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Antolakuntza
Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Antolakuntzak gaur azaldu duenez, "kereila kriminal" bat aurkeztuko du aireportuetako kaoseko "errudunak" diren aire-kontrolatzaileen aurka eta AENAren aurkako liskargile-administratibo bat egingo du, bera baita funtzionamendu zuzenaren "erantzulea" Kontsumitzaile eta Erabiltzaileen Antolakuntzaren esanetan.