Replace this text with the error page you would like to serve to clients if your origin is offline.
SAN0 J4g8 ȵ7 ׶l'R;v6iQ9̤h" @EsZ$%T-%zѺZ رܟ shu@E}6ت\ffg2O\<~v*PVvDh1J>gȟ͟\3Ӂq6Zj۪ Tp0Ly #+k8Sh jMgd$k9
Itxi
Tn0ȗ^4RS)$K8]{gvF^9o:[7In&krȈD6kH˵7k$~8w"? LXjLtd/A7K-kI^-)HkؓR!gाQڑG\Ec=-Xji*1:uYTAb4 ?Ȑ>+/VZ;g}! zdŕtzg"{Dل fWd;%nXN։ND;'XF'a|s?+ 48 ;ˢ ׼կb{vgJdj8LS`5s>B8x-:soyzU:-n^

Aitaren etxea

Aitaren etxea

0 E~E J#1D#U'=,5ú4y J!9YꆗB$uewM̉5o{%7 VDgɠE1;r]Yu 9wl5tk9@R'6

Bideoak

Arropak puskatu eta zikintzen, 'Aitaren Etxea'ko errodajean
AITAREN_ETXEA

Arropak puskatu eta zikintzen, 'Aitaren Etxea'ko errodajean

Maialen Bereau makilatzaileren ardura izan zen sabotajearen ondorengo sekuentzian aktoreek zikin itxura izatea. Horretarako arropak eta aktoreen esku eta aurpegiak nola zikindu zituzten azaldu digu.

  • WnF}/hdɒ:%Q N6 EKjKzX.-_߳(Sv)̙3MByG2z^rlٗaeawAǣ_xW~p0 j\ݞ8px88hx<>`cE[ f8ՈTqkD>[K7fD~3~2)< Rq KՑNM [ymwg5=xKZ]"$X57sPis{3h&L6"z=Q2#Wl y|Hy4{Zy< j!barJTk60fxmO<:W27>?xȁGFSOHxU zB.lٍtS!t[V V?laEђDHƅRjִMr?M5!ʷ{1P oz)> آq޼|jڈY"9={>eۚV'cM{LﵵY~m6(]Uś|﷔a<}~*IV%)7kk*E |_GX4HaޡG<Ȓ]F]u:vG咦*oQ$zz3z?86C F~ːC `os2z 4)TWkoŴst]$*vJ3l\;ۇTLPY'/bqu}IfAW X,`-nVuSDuu%:⻶Fs'"PYBL܊DB".\)ǘm( p6dqBYB_) Hp9odT[B$Ybiؓ',J /6L1B0L8,:TW+hi+ X^ݖ>pӧST*tt֧8pt`["EuU t4*NkR87N( Y;nf%kWx۬(%'zR'Z>d`]\11\V5s|<22M|ovA0:{dZpU~u$C1"`+3@J+_>"4@.4yBX8 *kQ~4]ѥAF8qQ3h]đ)xn]|j{S.?H\J:رiZV[bWY'[YJc#ݬ( K!ӥ&"SqO q%m /9X*pE {ig^oW|HJN 7>~"e+1nGN=jvQlm0:"UrgI(UpSX3^7o4 S/ vc M:d;ӛHPil~O^Б