Teknologia -

2019an

Sakelako telefonoetako edukien % 80 bideoak izango dira

Nicola Mendelsohnek, Facebookeko presidente ordeak, hitzaldia eskaini du Club de Creativos 2017 (C de c) ekitaldian, Donostiako Kursaalean.

Nicola Mendelsohn, Facebookeko presidente ordea Europan eta Afrikan. Argazkia: EFE
Nicola Mendelsohn, Facebookeko presidente ordea Europan eta Afrikan. Argazkia: EFE
Nicola Mendelsohn, Facebookeko presidente ordea Europan eta Afrikan. Argazkia: EFE

AGENTZIAK | ERREDAKZIOA

Whatsapp Facebook Twitter Telegram Email

Sakelako telefonoetan ikusiko ditugun edukien % 80 bideoak izango dira bi urte barru. "Munduan nagusi" da telefonoa, eta publizistak hori aprobetxatu beharko dute erabiltzaileak iragarri nahi diren marketara erakartzeko.

Europan eta Afrikan Facebookeko presidente ordearen, Nicola Mendelsohnen, iritzia da hau. Donostiako Kursaalean egiten ari diren Club de Creativos C de c (Sortzaileen Kluba) 2017 ekitaldian hitzaldia eskaini du Mendelsohnek. Publizitateko 1.500 aditu inguru bildu dira horretan, eta gonbidatuen artean, Javier Mariscal diseinatzailea eta Unilever publizitate konpainiako presidente ordea, Aline Santos, izan dira.

Mendelsohnek azaldu duen arabera, Internet aurretiko publizitate munduan "telebistan emititzen zen hiru minutuko iragarkia zen interesgarriena". "Artisau moduan eta zehatz" egiten ziren kreazio horiek.

Egungo panorama teknologikoan beso luzeko emakume honek adierazi duenez, "narratibako grina" zuen epe horretan, baina bat-batean sartu den teknologia digitalarekin, "laugarren iraultza industriala heldu da".

Transformazio "oso bizkor" honen ezaugarria, beste epeetatik "ezberdintzen duena", "aldaketaren abiadura" da. "Erritmo esponentzialean" ari da hazten, eta hurrengo urteotan ez da geldituko", adierazi du Mendelsohnek.

"Komunikazioa inoiz baino bisualagoa da. Gaur egun, 10 minututan gizakiaren hasieratik 2003ra arte emititu diren eduki bisual kopuru berdina emititzen da", gogorarazi du.

Bideoa laugarren iraultza honen "hizkuntza naturala" da, eta Facebook egoera horren testigu da.

Telebistan eta komunikabide digitaletan aldi berean egiten diren kanpainak, inbertsioaren berreskuratzean % 60 igotzen da batez beste, TB, prentsa eta irratian bakarrik egiten direnekin alderatuta.

Hau zure interesekoa bada, baliteke beste gai hauek ere izatea
Facebook azken albisteak Teknologia Donostia argazkiak Gipuzkoako albisteak Euskal Autonomia Erkidegoa Sare sozialak gaur Telefonia mugikorra Albisteak 2024eko bideo ikusienak